
AI CONT, AI PARTE!
Din dorința de a răsplăti fidelitatea clienților care apreciază produsele oferite de Bricolaj.ro, am lansat programul de fidelizare.
Programul de fidelizare reprezintă modalitatea noastră de a îți mulțumi pentru fiecare comandă plasată.
De acest program poate beneficia oricine, indiferent dacă este persoană fizică sau juridică.
Apreciem clienții fideli și îi recompensăm prin puncte bonus.
Cum primesc puncte bonus?
Punctele bonus se acrodă în următoarele modalități:
1. CREAZĂ-ȚI CONT și primești automat 1000 de puncte bonus. Poți acumula punctele doar dacă îți creezi cont pe site-ul Bricolaj.ro sau ai deja un cont activ.
Crearea unui cont de client nu înseamnă totodată și abonarea la newsletter. Abonarea este opțională, fiind în totalitate decizia ta. Datele oferite sunt folosite doar pentru gestionarea istoricului comenzilor și al contului.
2. La orice COMANDĂ ONLINE. Fiecare produs beneficiază de un anumit număr de puncte bonus, în funcție de prețul acestuia. Pentru a acumul și apoi utiliza punctele bonus trebuie să deții sau să creezi un cont de client și să fi autentificat când plasezi comanda. Punctele se vor adauga în contul tău de client, dupa livrarea comenzii.
3. ACORDĂ RECENZII PRODUSELOR ACHIZIȚIONATE și primești 100 de puncte bonus pentru fiecare review aprobat. Textul review-ului trebuie să fie obiectiv, privind funcționalitatea, eficiența produsului, aspecte ce țin de design-ul și estetica produsului, accesorii, etc.
Condițiile generale și avantajele programului de fidelizare clienți:
- Valoarea punctelor bonus: 1000 de puncte bonus = 10 lei
- Valoarea punctelor și a comenzilor include TVA.
- Punctele oferite pentru suma unei comenzi devin utilizabile după ce respectiva comandă a fost livrată, cu alte cuvinte ele vor fi utilizabile pentru următoarele cumparaturi.
- Se acorda puncte și pentru comenzile la care s-au folosit puncte bonus.
- Ai acces permanent la informații privind punctele bonus în contul de client.
- Pentru a putea folosi punctele de fidelitate este necesar să fi logat în contul tău de client.
- Punctele nu se pot transfera dintr-un cont de client în altul.
- Punctele nu se acorda retroactiv.
- Punctele nu se pot schimba în bani.
- Există posibilitatea ca la achiziționarea produselor aflate în promoții sau lichidări de stoc, deoarece acestea beneficiaza deja de anumite reduceri de preț, să nu fie alocate puncte de fidelitate.
- Dacă ai acumulat puncte de fidelitate acestea vor apărea automat în coșul de cumpărături.
- Poți alege câte puncte de fidelitate dorești să folosești la o comandă.
- Poți achita o parte din contravaloarea comenzii utilizând suma eligibilă disponibilă în puncte bonus, iar diferența de plată va fi achitată utilizând una dintre celelalte metode de plată disponibile sau poți achita întreaga comandă daca ai suficiente puncte disponibile în contul tău.
- În cazul retururilor sau a comenzilor anulate, punctele acumulate în urma achiziționării respectivelor produse vor fi anulate, iar aceste puncte vor fi afișate cu minus în istoricul din contul tău.
- În cazul comenzilor refuzate/neridicate de către client, în momentul livrării, ne rezervăm dreptul de a anula parțial sau în întregime creditele acumulate în contul de client.
Vă mulțumim pentru comenzi, încredere și fidelitate!
Fiecare comandă plasată ne motivează și mai mult în încercarea de a ne apropia de perfecțiune!